דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לנסיעה לחול עם ילדים 

מאת    [ 07/09/2011 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2687 פעמים ]

 

נוסעים לחופש עם הילדים? נסיעה מסוג זה דורשת היערכות שונה ממה שנהוג ללא הילדים. הדבר נכון  ולא משנה אם מדובר בנסיעה משפחתית ליעד מרוחק כמו ארה"ב או תאילנד, טיול משפחות באירופה הקלאסית או נושפשון באגן הים התיכון. בין אם מדובר בחגים או בקיץ יציאה לחו"ל עם ילדים היא מורכבת יותר ודורשת תשומת לב לפרטים שונים. היערכות מראש ובהתאם תגרוםפ לנסיעה שלכם להיראות שונה לגמרי. לא הייתם רוצים לגלות שנגמר לכם האוכל של התינוק בדיוק בזמן שאתם נמצאים באזור שלא ניתן לרכוש את המזון שהתינוק כבר רגיל לו. מה לגבי הרכב ששכרתם, האם דאגתם מראש להתקן בטיחות לילדים? לא יהיה נעים לגלות שאין כסא לילד.

על מנת לעזור לכם לתכנן את הטיול עם הילדים ןלמנוע אי נעימויות הכנו כמה טיפים שיכולים לסייע:

 


    • הזמנת מלונות מראש לא משנה איזה סוג מלון אתם מתכננים ללון בו כאשר נוסעים עם ילדים, רצוי לעשות את כל הזמנות הלינה מראש. אך לא סתם מראש, מומלץ מאד לבדוק לפני ההזמנה כי המלונות שאתם מזמינים ערוכים ומתאימים לארוח של ילדים. החדרים מספיק גדולים, ישנה מיטות תינוק או לול וכדומה.
    • אטרקציות מתאימות לילדים:  לקחת ילדים לטיול מוזיאונים באירופה הקלאסית עלול להיות טעות ומומלץ בחום כי המסלול אותו אתם מתכננים יכלול גם אטרקציות שונות, פרקים וטיולים המתאימים לידלכם ומותאמים לגיל ולהעדפות שלהם. אתם לא רוצים ילד משועמם בטיול.
    • מה חשוב להיסחב מהבית ועל מה אפשר לוותר ? גם אם אתם נוסעים עם תינוק, לא חייבים להיסחב מהארץ עם כמויות גדולות של חיתולים ומזון תינוקות – אם נסעתם למדינה מפתותחת ואתם נוסעים לערים ולא רק לשטח – תמצאו שם הכל ותוכלו לקנות. כדאי לקחת תרופות (אקמולי או משהו דומה), מד חום וכו' – כדי לא להיתקע במקרה שהילד מעלה פתאום חום.
    • אל תשכחו את הכביסה והכלים אם אתם נוהגים לכבס באבקת כביסה לתינוקות (או לבעלי עור רגיש) אפשר לקחת מהארץ כמות קטנה עד שתמצאו מקום לקנות מוצר מקומי. אם מדובר במדינת עולם שלישי – כדאי להצטייד בכמות שתספיק לכל הטיול. כדאי גם לקחת בקבוק קטן עם נוזל לשטיפת כלים ואם צריך אז גם ערכה לשטיפה וחיטוי של בקבוקים.
    •  תיק לילדחשוב מאד לקחת תיק נוח לשעות היום.
    •  עגלה או  טיולוןמומלץ ביותר לקחת עגלה או טיולון קלים ומתקפלים.
    • צעצועים, ספרים, קלטות:אם מתוכננות לכם נסיעות ארוכות, כדאי מאד להביא מהארץ גורמי עניין שיעסיק את הילדים בזמן הנסיעות...

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

חשוב מאד על מנת לצאת לחו"ל בראש שקט, לדאוג כי גם הילדים יהיו מכוסים בביטוח נסיעות לחו"ל אותה אתם רוכשים. חשוב מאד לשים לב כי אם יש ברצונכם להסתמך על ביטוח חול של חברות האשראי (ביטוח חו"ל ישראכרט, ביטוח נסיעות ויזה וכדומה) – הן מעניקות כיסוי אך ורק לבעל הכרטיס ולא לילדים, משום כך יש לרכוש ביטוח נסיעות אחר או להרחיב את התוכנית. בעקרון, מרבית התוכניות של ביטוח חופשה ניתנות להרחבה כך שיכללו גם ביטוח נסיעות לילדים. אל תשכחו לרכוש ביטוח חול בעודכם בארץ, לא ניתן להוסיף את הילדים לתוכנית בזמן שאתם כבר נמצאים בחו"ל...

 

 

 


אתר www.insurance-world.co.il מציג מידע הנוגע לביטוח חו"ל של קופות החולים (כללית חו"ל, מכבי חו"ל), של חברות כרטיסי האשראי הגדולות (ביטוח נסיעות ישראכרט, ביטוח נסיעות ויזה) ושל חברות הביטוח הגדולות (ביטוח נסיעות הראל, ביטוח נסיעות מגדל, ביטוח נסיעות הפניקס, ביטוח נסיעות כלל).
 
האתר מאשר עזרה בקבלת הצעות מחיר לרכישת ביטוח חו"ל ואף רכישה מקוונת של ביטוח כזה, בהתאם לתוכנית שהגולש ימצא כמתאימה לו ביותר.
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב